מענה טלפוני בכל בית עסק באשר הוא חייב להיות איכותי ביותר על מנת לספק את מלוא השירות לכל מי שפונה אל העסק וזקוק לשירות כל שהוא כזה או אחר. אין שום ספק כי בסופו של דבר על מנת לשפר את הפעילות של העסק שלכם, אתם צריכים להתקין מרכזיה איכותית. מרכזיות לעסקים מסייעות לעסקים ולארגונים רבים כבר שנים רבות. כמובן שבשנים האחרונות בוצעו פיתוחים שונים בתחום, והיום כאשר מדובר על מרכזיות לעסקים, הכוונה היא לרוב למרכזיות IP. חשוב מאד להבין מהן התכונות הבולטות ביותר של המרכזיות הללו, ולהבין כיצד הן יכולות להשפיע לחיוב על העסק שלכם.
עבודה מול ספקים בינ"ל
לא מעט מהעסקים בישראל, צריכים לעבוד מול גורמים שונים בחו"ל. לצורך כך, הם כמובן צריכים לבצע שיחות טלפון שונות וגם לקבל שיחות נכנסות .באמצעות מרכזיות לעסקים, תוכלו להגדיר במדויק אילו מהשלוחות יהיו בעלות אפשרות ליציאה וקבלה של שיחות מחו"ל. במידה ותרצו, אתם גם תוכלו לספק לשלוחה בתוך הארץ מספר טלפון של שלוחה בחו"ל והדבר רלוונטי במיוחד עובר ברות בינ"ל שפועלות גם בישראל.
ניתוב חכם לפי זמני עומס
אם אתם רוצים להתקין מרכזיות לעסקים אשר עוסקים במתן שירות לקוחות, בוודאי ידוע לכם כי אחד מהאתגרים המרכזיים של העסק הוא כמובן במתן טיפול תחת עומס של לקוחות. חשוב לדעת כיצד המרכזיות יוכלו לסייע לכם בתהליך זה. יש כיום מרכזיות חכמות ,אשר יודעות לזהות אילו מהקווים נמציאם בעומס וכך להסיט באופן אוטומטי את השיחות הנכנסות לקווים שהם פחות עמוסים – ובכך ליצור את האיזון הנדרש.
חיבור חכם ויעיל לכל נקודה
בהתקנה של מרכזיות לעסקים, אתם יכולים ליצור חיבורים חכמים לשלוחות השונות, לפי קריטריונים שאתם תגדירו. כך למשל, יש מקרים שבהם אתם תרצו לחבר את הלקוח באופן אוטומטי לשלוחה שנמצאת במרחק הגיאוגרפי הקצר ביותר ממנו – ויש מרכזיות שמסוגלות לספק לכם את השירות הנ"ל. יש מרכזיות שיאפשרו לכם להעניק שירות של מענה עם ניתוב אוטומטי ומתן שירותים שלמים דרך הטלפון.