שירות הלקוחות של פלאפון נותן שירות ללקוחות החברה ולמתעניינים אשר מעוניינים להצרף לשירותי החברה. המטרה של שירות הלקוחות של פלאפון הוא לתת שירות מהיר ויעיל לכל המתעניינים. החברה נותנת את השירותים שלה דרך הטלפון, במרכזי השירות הפזורים בארץ ודרך האינטרנט. בכל אחת מהדרכים יכולים הלקוחות המתעניינים לקבל מידע אודות הרשת, לקבל מידע על מבצעים, על טיסות לחו"ל עם הטלפון ובמוקדי השירות הפרונטלים יוכלו הלקוחות לקבל גם שירות תיקונים.
שירות הלקוחות של פלאפון בטלפון
פלאפון מעמידה לרשות הלקוחות שלה ולרשות מתעניינים מוקד טלפוני הנותן שירות לקוחות. המוקד מאפשר לקבל מידע אודות השירותים של החברה, לקבל עזרה בתפעול המכשיר ולבצע טיפולי כספים שונים. כמו כן, שירות הלקוחות של פלאפון מאפשר ללקוחות החברה או למתעניינים לקבל את כל המידע לו הם נחוצים בלי לצאת מהבית כשמולם יש נציג מקצועי שיכול לעזור להם בתחום לו הם נדרשים כמו למשל שינוי אמצעי תשלום, בירור בנוגע לחשבונות, עזרה בתפעול מכשיר ועוד.
מרכזי שירות
לאורכה ולרוחבה של הארץ פזורות נקודות של שירות הלקוחות של פלאפון. על אף שלעיתים ניתן לטפל בשאלות השונות בטלפון, ישנם לקוחות שמעדיפים להגיע ולפגוש נציג פנים אל פנים. בנוסף, במקרה של תקלות במכשירים אפשר להגיע לאחד ממוקדי שירות הלקוחות ולטפל במכשיר במעבדת השירות.
שירות באינטרנט
אתר האינטרנט של פלאפון מאפשר ללקוחות ולמתעניינים לקבל תשובות לשאלות רבות בטלפון. עם זאת, כל מי שמתעניין במידע אודות עלויות המסלולים השונים או המכשירים השונים אשר נמכרים בחברה יכול לפנות לאתר האינטרנט של החברה. מידע נוסף אשר ניתן לקבל באינטרנט הוא מידע אודות נקודות השירות של החברה. באתר החברה אפשר להשאיר הודעות במייל ואלו נענות בטלפון או במייל. בנוסף, ניתן לעלות מול נציג שירות בצ'אט, שירות אשר מתאים עבור חלק מהאוכלוסיה. פלאפון מעמידה לרשות לקוחותיה אמצעי תקשורת רבים במטרה לאפשר להם לקבל את השירות הטוב ביותר בדרך שנוחה להם.