המוקדים השונים של שירות הלקוחות של סלקום עומדים לרשות לקוחות החברה ולקוחות אשר מעוניינים להצטרף אליה. המוקדים מיועדים לתת שירות מהיר לכל מי שמעוניין לקבל מידע אודות שירותי החברה, לברר על חיובים שונים, לשמוע על מבצעים, הזדמנויות לטוס עם המכשיר לחו"ל ובכל פנייה אחרת. לפנות אל שירות הלקוחות של סלקום זו משימה פשוטה מאד ולשרות הלקוחות ישנם מוקדי שירות פרונטליים פזורים ברחבי הארץ, מוקדי שירות טלפונים ואתר אינטרנט בו ניתן לקבל מידע וליצור קשר עם החברה.
סלקום שירות לקוחות – בירור חיובים
כל לקוח זקוק לשירות לקוחות שמתאים לו ולכל לקוח יש שאלות שונות לחברה. לקוחות רבים רוצים לקבל הסברים בנושא החשבוניות, להחליף את אמצעי התשלום בחשבון או לבצע שינוי ומעבר בין מסלולים. עבור כל אחת מהמשימות הללו שירות הלקוחות של סלקום יכול לסייע ללקוחות החברה דרך המוקדים השונים של החברה.
למידע נוסף לחץ כאן – סלקום שירות online casino לקוחות
סלקום שירות לקוחות – תיקון מכשירים
רבים רוכשים מכשירים סלולריים דרך החברה ומקבלים שירות תיקונים. חלק מהלקוחות בוחרים כחלק מהמסלול שלהם לקבל גם שירות תיקונים, חלק משתמשים באחריות של החברה וחלק בוחרים לתקן את המכשיר בעת הצורך. לעיתים אפילו אם נראה שיש תקלה במכשיר מדובר בסך הכל בפעולות פשוטות אותן ניתן לבצע ולהחזיר את המכשיר לתפעול מלא. במקרה כזה יוכלו פעמים רבות לעזור נציגי השירות של החברה.
סלקום שירות לקוחות – לכל פניה
בכל פניה ועניין ניתן לפנות לאחד ממרכזי השירות של החברה. בין אם השירות הוא פרונטלי, בטלפון או דרך האתר, נציגי השירות יעשו כל שביכולתם לענות על כל שאלה במהירות וביעילות ככל הניתן. החברה מעמידה לרשות הלקוחות את האמצעים המתקדמים ביותר על מנת לתת את המענה המתאים לכל לקוח בהתאם לפניה האישית שלו.