מתי כדאי להביא מתנות עם לוגו של החברה?
אין כל צל של ספק כי כאשר אתם מעניקים לאדם מתנות עם לוגו מסוים, סימן שיש לכם כאן מטרה כפולה ומכופלת לכל הדעות. מצד אחד, אתם רוצים להעניק לאותו אדם מתנה ללא כל תמורה – הרעיון של מתנה היא שלא דורשים תמורה דבר וחצי דבר. מצד שני, דרך המתנה אתם בכל זאת מקבלים ממנו משהו – את תשומת הלב שלו, כמובן מטבע הדברים. הלוגו על המתנה בסופו של דבר נכנס לתודעה של האדם, וכך אתם מצליחים לפרסם את עצמכם ואת החברה שלכם בצורה מוצלחת באופן מיוחד ללא כל עוררין.
סיטואציות שמתאימות לכך
לא תמיד כמובן יש להעניק לאנשים מתנות עם לוגו של החברה שלכם, ויש לדעת מתי לעשות זאת. אפשר למשל לתת מתנות עם לוגו של החברה לעובדים עצמם – כובעים, עטים, נייר מכתבים, תיקים, ואפילו מגבות עם לוגו של החברה – כולן מתנות נהדרות, שימושיות מאד גם מחוץ לחיי עבודה של העובדים, ועם זאת תמיד משאירים את התודעה של החברה בראשם. הדבר עוזר כמובן ליצור לכידות קבוצתית.
מחלקים באירועי קידום מכירות
חברה שיודעת לפרסם את עצמה, לוקחת כמובן חלק באירועים של קידום מכירות, ולעתים יוזמת את האירועים האלה בעצמה. חשוב מאד לנצל את האירועים הללו כדי לחלק מתנות עם לוגו של החברה. אפשר לחלק שורה של מתנות עם לוגו, חלקן זולות וחלקן יוקרתיות מאד. תוכלו באירועים הללו אפילו לערוך הגרלות עבור המתנות היוקרתיות ביותר – כמו לדוגמה מעמד של בקבוקי יין או מארז יוקרתי של גבינות וממתקים עם לוגו החברה.
השקעה קטנה ותמורה ענקית
חשוב לזכור שהמחיר של מתנות עם לוגו איננו גבוה יותר מהמחיר של מתנות ללא לוגו. אתם תצטרכו להשקיע רק עוד סכום קטן יחסית במוצרים הללו. לעומת זאת, התמורה שאתם תקבלו היא ענקית. מתנות עם לוגו מסייעות לחברה שלכם להישאר בתודעה של האנשים, וזאת באמצעים מתוחכמים יותר, ולא דרך פרסומת ישירה אשר לעתים יוצרת דווקא אפקט הפוך ושלילי.